حسودی نمیکنم مگر به دختری که داداش بزرگتر داره .تا صبح حسرتشو میخورم .
@Khalifeh_net21 April 2026Replying to andچه آدم بیشعوریه برادرتون، ببخشیدا، نمیدونه به خواهر کوچیکتر از گل نازکتر نباید گفت؟
@Mr_Seen21 April 2026Replying to andandبحث از گل نازک تر گفتنش منظورم بود.وگرنه خواهرا هرچی بیرون از خونه آروم و متین هستن توی خونه هیولای درون دارن😂. هرروز آثار چنگ هاش روی دست و روم هست.
@Mr_Seen21 April 2026Replying to andandخواهر برادری ک باهم کشتی کچ بازی نکنن و همدیگه رو تا سر حد جنون دیوونه نکن خواهر برادر نیستن.
@Aranusia21 April 2026Replying to andandخوشبختانه بخاطر زندگی با برادر گرام، توانایی شتک کردن دونفر رو پیدا کردم
@Aranusia21 April 2026Replying to andandتقریبا یجورایی یاد میگیریم کسی زور بهمون نگه، ولی این اصل روی اون برادر صدق نمیکنه😂😂