یکی از نشانه های مومن بودنولایت پذیریهیا قبول داری یا نداریحد وسط نداره که از بعضیاش تبعیت کنی از بعضیاش نهیا ولایتمداری و عاقبت به خیر میشییا نیستی و با امر ولی که باب میلت نیست میجنگیانتخاب کن🤚
iri@Moderate17 April 2026یکی از نشانه های مومن بودنولایت پذیریهیا قبول داری یا نداریحد وسط نداره که از بعضیاش تبعیت کنی از بعضیاش نهیا ولایتمداری و عاقبت به خیر میشییا نیستی و با امر ولی که باب میلت نیست میجنگیانتخاب کن🤚
@Mr_enginer19 April 2026شما خوب ما بد ایشالله که اونجوری که تو میگی باشه
موجود اشتباهی Replied
@Smajid_moosavi19 April 2026دشمن برخلاف ایران در زمان آتش بس نتوانسته مهمات خود را بازسازی کنددر دوره توقف آتش، سرعت ما در به روزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است. خبر داریم که دشمن در ایجاد این شرایط برای خود ناتوان است و مجبورند مهمات را از آنسوی دنیا قطره چکانی بیاورند.این مرحله جنگ را…Show more
@Moderate17 April 2026Replying toشما امام زمانت رو دیدی؟پس امام زمان هم که دیده نمیشن نباید جدیشون گرفت!! اینو میخواین بگین؟جون رهبری در خطره ما میونهء جنگیم انتظار ندارین که خودشون رو نشون بدن!؟
@Mr_enginer17 April 2026Replying toما تو جنگ دوازده روزه هم میدیدیم ایشون رو اون موقع جونشون در خطر نبود 🤔اعتماد /صفر
@Moderate17 April 2026Replying to
@Mr_enginer17 April 2026Replying toایشالله که حرف شما درست باشه ولی من و امثال من تا عمر دارن دیگه هیچ اعتمادی نمیکن.......و خیلی از حرفایی که نمیشه زد
موجود اشتباهی Replied
@Moderate17 April 2026Replying toشما امام زمانت رو دیدی؟پس امام زمان هم که دیده نمیشن نباید جدیشون گرفت!! اینو میخواین بگین؟جون رهبری در خطره ما میونهء جنگیم انتظار ندارین که خودشون رو نشون بدن!؟
موجود اشتباهی Replied
@Mr_enginer17 April 2026Replying toبیایین خودمون کودتا کنیم مردم ایران اخرین نفر هستن که خبر ها میرسه بهشون
موجود اشتباهی Replied
@HamidJan17 April 2026مالک برگرد.دشمن اصلی در جبهه خودی است.تکلیف باید روشن بشه.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Mr_enginer10 April 2026بعد لبنان نوبت ماست این اتش بس باور کن برای نابودی لبنان و بعد شروع جنگ با ایران دوباره
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
موجود اشتباهی Replied
@Moderate9 April 2026چرا افتادین به جون هماین کشور رهبر دارهو مطمعن باشین دستانش بازه واسه تصمیمو هنوز جنگ ادامه دارهدست بردارین از تفرقه و انگ زدن و گوش به فرمان رهبر باشین اگه واقعا انقلابی و ولایی هستینتمام✌🏻
@Mr_enginer9 April 2026Replying toفقط خدا کنه که دوباره فریب نباشه الانم که بد بخت حزبالله رو تنها گذاشتن
موجود اشتباهی Replied
@Khanoome_zed4 April 2026
موجود اشتباهی Replied
This post was deleted by the post author.
@Only_with_God10 March 2026Replying to andما هم حدس میزدیم و هم دوست داشتیم ایشون رهبرمون بشنولی این فضا فضای حدس و گمان های ما نیست باید مراقب افکار عمومی و فضای جامعه میبودیم وگرنه خدای نکرده دشمن از این فرصت استفاده میکرد و دو دستگی هایی رو به وجود میاورد بینمونیاعلی