یکی از نشانه های مومن بودنولایت پذیریهیا قبول داری یا نداریحد وسط نداره که از بعضیاش تبعیت کنی از بعضیاش نهیا ولایتمداری و عاقبت به خیر میشییا نیستی و با امر ولی که باب میلت نیست میجنگیانتخاب کن🤚
@Moderate17 April 2026Replying toشما امام زمانت رو دیدی؟پس امام زمان هم که دیده نمیشن نباید جدیشون گرفت!! اینو میخواین بگین؟جون رهبری در خطره ما میونهء جنگیم انتظار ندارین که خودشون رو نشون بدن!؟