‎@Farhadfathi دشمن همه رو ازمون گرفت... دقت کردین که خیلی ها رو حتی قبل از ترور فیزیکی ازمون گرفته بود؟ هر وقت از هر مسئولی حرف میزدیم میگفتن این فلانه اون بهمانهکاری کرده بودن هیچ کس رو قبول نداشتن اکثر ملت رو بد بین کرده بودن.و حالا یکی یکی داریم میبینیم که چقدر برای دشمن مهم بوده که این مسئولین
حتما ترور کنه و حذف کنه...فکر کنم هر کس ذره ای عقل در سر داشته باشه باید اینو فهمیده باشه و دیگه در مورد بقیه مسئولین همینطور بی پروا نظر نده و همه رو محکوم نکنه... اگر همه رو تخریب کنی دیگه کی برات میمونه؟پریشب مجبور شدم به یکی از عزیزانم بتوپم! و بگم بسه،دیگه ، هی میگین این دزد بود فلانو بهمان
سالها دارن رو تخریب اینا کار میکنن و مردم رو بدبین کردن، همه که دزدن پس کی برای کشور موند؟مگه مسئولین بقیه کشورا چین؟ همین ترامپ مگه گند اپستینش در نیومد؟ مگه گند اپستین بقیه سیاستمدارا در نیومد؟ مگه تو کشور خودش دادگاهی نشد؟ مگه نتانیاهو پرونده نداره تو دادگاه حکومتش؟لااقل تو این وضع بس کنید
09:08 - 18 March 2026

2 Reactions
145 Views


1 Reply

Profile picture of ‌احمد کرمانشاهی‌
@Ahmad_kermanshahi18 March 2026
پس چرا اصلاح طلب ها که هنوز بهشون بدبینیم یکیشون شهید نمیشه😁؟امت انقلابی به محض انقلابی عمل کردن دکتر لاریجانی و سردار قالیباف چیزی جز حمد و ستایش بر این بزرگواران نگفته.شهید لاریجانی با اتخاذ رویکرد انقلابی شهید شد والا مثل بقیه اصلاح طلب ها هیچ وقت شهید نمیشد.