سلام جناب نماینده الان این حس به ما مشهدیها بوجود اومده انگارمجلس مثل زمان شاه نمایشیه واقعا نمیتونید یا نمیخواهید جلوی دولت وقالیباف رو بگیرید چرا جاسوسان اتمی دوباره وارد ایران شدن؟؟؟!!!
@MBR142597 شهریور 1404Replying toسلام جناب نماینده الان این حس به ما مشهدیها بوجود اومده انگارمجلس مثل زمان شاه نمایشیه واقعا نمیتونید یا نمیخواهید جلوی دولت وقالیباف رو بگیرید چرا جاسوسان اتمی دوباره وارد ایران شدن؟؟؟!!!
@user1687719481717 شهریور 1404Replying toبا عرض سلام و ادب .لطفا محاکمه ی علنی ظریف و روحانی را در مجلس مطرح نمایید.
@user1721660628937 شهریور 1404Replying toکاش مسئولین بفهمند وآب به آسیاب دشمن نریزن وجلو دزدان ومزدوران داخلی که با گرانی مردم را اذیت میکنند رو به سزای عمل پلیدشون برسونن
@Arefsalek7 شهریور 1404Replying toکاسبان واقعی تحریم🤔افزایش چندباره قیمت دلار!افزایش چندباره قیمت کالاها!دقیقا آنچه که به نفع مولتی میلیاردرهای اتاق بازرگانی،فولادی ها، پتروشیمیایی ها ،خودروسازان و ...است 🤔چرا هر بارکه اصلاح طلبان و غربگدایان به قدرت رسیدند تحریمها بیشتر و دلار گرانتر شده 🤔؟اصلاح طلبان=وارثان عمروعاص7 MB
@Sanjaghakabi7 شهریور 1404الان مهمترین کار نمایندگان و نشانه هوشیاریشان،فقط بحث خروج از NPTهست. و اخراج کامل جاسوسان آژانساگر محکم باشیم غربیها حساب کار دستشون میاد.دست جاسوسهاشون که قطع بشه عقب خواهندکشیدوگرنه این حرفها که مکانیزیم ماشه بی اثر هست و هیچی نمیشه دروغی بیش نیستگذشت زمان ثابت خواهد کرد#مرگ_بر_آمریکا
@Tafaghodi_hr7 شهریور 1404Replying toشما ظاهرا چیزی از اقتصاد رفتاری نمیدونید.حتی نمیدونید که ادراک مردم از واقعیت، میتونه خود واقعیت رو هم تغییر بده.یه عمر است که با نمایشی خوندن تمام اقدامات دشمن در جهت سرپوش گذاشتن بر بی لیاقتی خودتون، سفره مردم و اعتماد اونها به نظام رو کوچکتر کردید.اگر سواد و توانایی ندارید، وقت مردم رو نگیرید
@R_n_m7 شهریور 1404Replying toجناب بزرگوار سروصدای نمایندگان مجلس در مورد مسائل کشور ،همیشه شبیه صدای طبل تو خالیه تا صدای یک انسان
@rezamosavi_ir7 شهریور 1404Replying toحاجی!؟خیالت جمع،مردم به تنهاچیزی که اهمیت نمیدن،همین تهدیدهای دشمنه.امروزرفتم نونوایی،صحبت ماشه شد،دیدم اینقدرکه مردم هواسشون به صف وخریدنونه!اصلأماشه جایی توصحبتای روزمره نداره.
@MahdiHezbollah3137 شهریور 1404Replying toبله این درست هست که مکانیسم ماشه جنگ روانی هست و در عمل تفاوتی (تقریبا) در تحریم ایجاد نمیشه اما پرداختن به این موضوع هم بسیار مهم هست در کنار این مطالب بیان بشه :چه کسی و بنا به چه استدلالی مکانیسم ماشه رو در برجام گنجانده ؟ باید مسببین برجام مسئولیت کارشان را بپذیرند و جوابگو باشند !
@ali125t7 شهریور 1404Replying toچرا خائنین به کشور و مردم رو محاکمه نمی کنن؟هر کسی بیشتر بخورد و ببرد و خیانت کند و ... ، بیشتر طلبکاره و بیشتر به مقام می رسه
@S_R_Mosavie7 شهریور 1404Replying toچرا بانیان این خسارت بزرگ نباید محاکمه شوند؟#محاکمه_ظریف #محاکمه_روحانی
@Abu_Mohammad_Mahdi7 شهریور 1404Replying toآمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و لکن عدهای خود باخته که به فکر رفاه و خوشگذرانی مواجب بگیران خود در آمریکا هستند برایش دُم تکان میدهند و آن هم فیلاش یاد هندوستان میکند.لعنت خدا بر آن که قبله آمالاش آنجاست و به هر قیمتی فقط، به قول سگِزرد قصد باسنبوسی را دارند!اللّهم عجّل لولیک الفرج
@Samaneh_mohammadi10 شهریور 1404Replying to#مسئولین_محترم چرا جلوی این همه فساد را نمی گیرید؟؟ چرا سکوت میکنید و جلوی بی بند و باری ها را نمیگیرید؟؟؟ دارن ایران را به آندلس و سوریه تبدیل میکنن لطفا اقداماتی موثر و فوری برای مقابله با این معضل انجام دهید و به فریاد اسلام برسید
@Alireza1363111411 شهریور 1404Replying toسلا و عرض ادبچرا لایحه عفاف و حجاب ک ابلاغ شده به رئیس جمهور اجرا نمیشه .با این نوع پوشش ک سوق پیدا کرده به برهنگی فقط فساد ترویج داده میشه خواهش میکنم بی تفاوت نباشید.اون دنیا باید مسولین پاسخ بدهند 😔😔