تمدید آتش بس مجدد از سوی ترامپ مادامی که بنادر ایران تحت محاصره اس به ضرر وطن عزیزمون ایرانه سناریو اول برای شکست محاصره معامله خروج و ورود نفتکش به نفتکش ایران و کشورهای گیره افتاده در تنگه سناریو دوم ، اقدام نظامی و حملات محدود ایران بر ناوگروه آمریکایی برای متواری کردنشون #تنگه_هرمز #مذاکرات
اتش بس مجدد درخواستی ترامپ برای ایران مزایایی هم داره ، بدون مذاکره ما همچنان میتونیم غنی سازی کنیم و از گروه مقاومت حنایت کنیم و برد موشکیمون هم داشته باشیم فقط میمونه محاصره بنادر ایران که با اقدام و تهدید نظامی میتونه باز بشه میتونیم با ترامپ نفتکش به نفتکش در برابر فروش نفت معامله کنیم
10:51 - 22 April 2026



1 Reply

Profile picture of ‌MAYSAM SARVAN‌
@MAYSAMSARVAN23 April 2026
Replying to
سلام؛جنگ!مذاکره!تجدیدقوا!بازبینی آسیب ها!عملیات روانی درکشورحریف!مصاحبه های فریب!تفرقه!و...!!!همه وهمه ازترفند های همیشگی دشمن است.یک نکته؛همراه بامردم عاشق ایران وامام باحمایت ازقوای مسلح درهمه عرصه ها ومردان دیپلماسی می توان به پیروزی رسید.شرط اساسی تقویت میدانی و گوش نکردن به وسوسه خناسان .