post


This post was deleted by the post author.

@missunknown35 خرداد 1405
Replying to
حالا از عادی ترین حقوقمون برخورداریم و جالبه که باید بابتش خوشحالی کنیم. و خوشحالی میکنیم هم، اما جالبه. ملت بلاکش و دردمند و شریف.
Profile picture of ‌نگارین‌
@Nazaninzahrasadat5 خرداد 1405
Replying to
وصل شدییییییی؟؟؟
@missunknown35 خرداد 1405
Replying to
بلهه.
Profile picture of ‌نگارین‌
@Nazaninzahrasadat5 خرداد 1405
Replying to
جامپ جامپو امتحان کردم نشدبا چی وصلی؟. . .

This post was deleted by the post author.

چار درصدی ای دیگه چیکار کنیم😂
21:28 - 5 خرداد 1405

90 Views


1 Reply

@missunknown35 خرداد 1405
Replying to
وا وا وا وا وا وا وا وا وا وا وا وا چهاردرصدیِ چی زن مومن.