سرو را قامتِ خوبست و قمر را رخِ زیباتو نه آنی و نه اینی، که هم اینست و هم آنت...!
@missunknown36 May 2026Replying toحیف از نام پاک خداوند من که در قاموس سلام برای چون شمایی بگنجه و به کار بره. لیکن نظربه اینکه ما تربیت شدیم به قداست همین واژههایی که کنار همدیگه غزل شدن_که چون شمایی با کمال جسارت اینطور سبک میشماریدشون_و به جای عناد وغضب و دشنام و نفرین، با"تا پای بود رَه ادب میرو" اُنس گرفتیم و قد کشیدیم، سلام.
@missunknown36 May 2026هستند کسانی که قامت اندیشهی مستقل و متعادلشون ازقد ادعای شما و طاقچهی ناپاک و زنگارزدهی سیاست های کوکب خانمیِ مقلدانه و کورکورانه و ادبیات نم کشیده و میدان ترهباری و وجود تندوتیزتون بلند تر باشه.هستند مغزهایی که های وهوی کمتر و خویِ نرم تری دارند و اجالتاً پر واضحه که طبل تو خالی چه جریانی داره.
@missunknown36 May 2026انتظار میرفت خانموار که نه، انسانوار، آزاده باشید وپختگی به خرج بدیدچیزی که با گفتگو قابل حل بود و داخل دایرکت حل شد و توضیح خواستید و ارائه دادم و پذیرفتید رو نمی بایست که با گعدههای شعبون بی مخی راه انداختن وتوهین و ایجادمزاحمت برای ناموسِ مردم و جسارت و الفاظ رکیک و افترا ادامه میدادید خانم.
@missunknown36 May 2026علیای حال علیرغم رویهی غالبم شما رو، و هم کیشان و هم پیاله های دریده مسلکتون رو نخواهم بخشید، تمایلی ندارم که بعد از این تقابل و گفتگو و برخوردی با شما داشته باشم و کاری که شما و اون آقایان بیشرم و دهان دریدهی نه چندان محترم انجام دادید رو حتی به حرمت صفایِ دل لبخند هم فراموش نخواهم کرد.
@missunknown36 May 2026باری.ما هم خدایی داریم و روز حشری که نشرهای همهمون فارغ از مسامحه به ترازوی عدل سنجیده میشه و وَیلٌ لک.
@missunknown326 May 2026چی بگم. ماجرای کارل رو خاطرت هست برات تعریف کردم؟ مجدد مشابه همون بود.