اگه پاک کن داشتم"یه سری آدم مزخرف" رو از زندگیم پاک میکردم
اگه پاک کن داشتم" حسادت " رو پاک میکردم.
@Negar162430 May 2026اگه پاک کن داشتم"یه سری آدم مزخرف" رو از زندگیم پاک میکردماگه پاک کن داشتم" حسادت " رو پاک میکردم.
@Negar162430 May 2026چسب زخم ❌مسئولیت پذیر بودن و جبران کردن✅چسب زخم ❌بوس ✅
@Negar162423 May 2026امروز بین تمام اتفاقات بد و پر استرسی که داشتم یکیش قشنگ بود.میخواستم از عرض یه خیابون شلوغ عبور کنم، یه ماشین که پهلوی خیابون میروند گاز داد اومد جلوی همه ماشینا وایساد تا بتونم راحت عبور کنم😊آقای محترم نمیدونم کی بودی ولی کارتو دوست داشتم دمتون گرم🥰
@Negar162423 May 2026آرامبخش؟ هرشب صداشو شنیدنآرامبخش؟ دیدنِ همه عکساش از اول.
@Negar162416 May 2026مادربزرگم دوباره بستری شده🥺میشه برای سلامتیش حمد شفا بخونید، ممنون میشم🙏🏻😥
@Negar162413 May 2026وقتی واسه اولین بار این فیلمو دیدم گفتم اگه برادرزاده من اینطوری نشه چی😢تا اینکه چند شب پیش داداشم به شوخی به دخترش گفت عمه ت بَدهاینقدری گریه کرد که داشت کبود میشد داداشم مجبور شد حرفشو عوض کنه که فقط گریه دخترش تموم شه😂😂بعدش خیال من راحت شد😌😁5 MB
@Negar162410 May 2026اگه به هم نرسیدیم؟!!هههه!! نرسیدنی وجود ندارهیا این دنیا بهم میرسیم یا اون دنیااگه به هم نرسیدیم، قرارمون هر شب ساعت ۱۰ خیره شدن به ماه.
@Negar162410 May 2026بله من حسودم و غیرتی اونم فقط برای توبله من درونگرام ولی کنار تو نه.
@Negar16248 May 2026تو خیلی چیزاا رو نمیدونی....🚶🏻♀️تو خیلی چیزا رو نمیدونی!تو نمیدونی چقدر یواشکی نگاهت کردمتو نمیدونی چقدر شبا قبل از خواب بهت فکر کردمتو نمیدونی چقدر وقتایی که ازم دور میشی نگرانت میشمتو نمیدونی چقدر دوست داشتنت تو قلبم ریشه کرده....🖇️
@Negar16248 May 2026ترکیب برنده؟من باشم + تو باشی+ صدای نقاره زدن حرم امام رضاترکیب برنده؟صدای بارون + هیزم رو آتیش + صدای خنده هات
@Negar16247 May 2026دختر فقط به سه چیز نیاز داره: توجه ، عشق، تعهددختر فقط به دو چیز نیاز داره : توجه و خوراکی.
@Negar16247 May 2026قانون جاذبه فقط جاذبه ی صدات😍قانون جاذبه فقط جاذبهی چشمات.
@Negar16243 May 2026اسفندیم و حساس و احساساتی، ولی فقط برای تومُردادی ام و رمانتیک، ولی فقط واسه تو.
@Negar16242 May 2026وااااای اره😂😂محبوبم کجایی ؟بیا یکم یاد بگیر😁یه دختر نمیگه ازت خوشش میادباهات کل کل میکنه، غر میزنه، موهاتو میکشه، گازت میگیره، قهر میکنه، وسط روز بهت میگه شب بخیر، و عمدا از یکی دیگه تعریف میکنه که غیرتی بشی.
@Negar16242 May 2026من چقدر عاشقتم؟دورترین نقطه دنیا هم باشی باز مال منی💕من چقد عاشقتم؟تو گند بزن، درست کردنش با من🎀
@Negar16242 May 2026بزرگترین مشکل دنیا رو بهم بده، وقتی قلبت کنار من باشه حلش می کنمبزرگترین مشکل دنیا رو بهم بده، با "قدم زدن" حلش میکنم.تو چی؟
@Negar16241 May 2026توی اوج دعوا و غر زدن....فقط همین جوابه😁وقت دعوا بغلم کنسخنی حرف نزن..
@Negar16241 May 2026غُر زدن...فقط اونجایی کیف میده که طرف بیاد بگه...بیا من آمادم به غُرهای تو گوش بدم😍متوجه شدم دختری که غُر نزنه عاشقت نیست.غُر بزن قهر بکن مِنَّتِ قلبت با منخواب و بیداری روزانهی چشمت با منبوسهی عشق بده تاب و توانش با مندل به دریا بزن این عشق تقاصَش با من#علیرضازرگرپور
@Negar162430 April 2026و تو نزدیکترین، دلربای دور منیو تو نزدیکترین، هوسِ دورِ منی.