تا قبلش میگفت ایران ۲ هیچ ببازه جلو بلژیک براش بُرده،الان میگه اون خوب بازی نکرد یا به تیپ و قیافه بچههامون گیر میده.خفه بابا خودتحقیر ذلیل یاوهگو.
@Shadi081dReplying toخدایی تیم بلژیک هر بازیکنش یه کابوس بود برامون نتیجه بدی نبود واقعا😂😂ولی با توجه به بازیایی که از تیممون دیدم میتونستن بهتر بازی کنن
@Shadi081dReplying toبعضیا اسکلن بخداطرف با پرچم شیر و خورشید میره استادیوم بازی رو ببینهخب بالاخره این تیم شما هست یا نیست؟باید الان ببره یا ببازه از نظرت؟اگه تیم مال جمهوری اسلامیه پس چرا از گرفتن لباس بازیکنا مثل چی ذوق مرگ میشینفازشون خداس واقعا😂💔برو به جاش ریکشن بلژیکیا رو ببین کیف میکنی😂