3d
تا قبلش می‌گفت ایران ۲ هیچ ببازه جلو بلژیک براش بُرده،الان می‌گه اون خوب بازی نکرد یا به تیپ و قیافه بچه‌هامون گیر می‌ده.خفه بابا خودتحقیر ذلیل یاوه‌گو.
Profile picture of ‌دُخترِ ایران‌
Replying to
خدایی تیم بلژیک هر بازیکنش یه کابوس بود برامون نتیجه بدی نبود واقعا😂😂ولی با توجه به بازیایی که از تیممون دیدم میتونستن بهتر بازی کنن
آره قطعاولی من کسیو دیدم این حرفا رو میزد که دوست داشت ایران ببازه😂
13:10 - 24 June 2026

37 Views


1 Reply

Profile picture of ‌دُخترِ ایران‌
Replying to
بعضیا اسکلن بخداطرف با پرچم شیر و خورشید میره استادیوم بازی رو ببینهخب بالاخره این تیم شما هست یا نیست؟باید الان ببره یا ببازه از نظرت؟اگه تیم مال جمهوری اسلامیه پس چرا از گرفتن لباس بازیکنا مثل چی ذوق مرگ میشینفازشون خداس واقعا😂💔برو به جاش ریکشن بلژیکیا رو ببین کیف میکنی😂