3dتا قبلش میگفت ایران ۲ هیچ ببازه جلو بلژیک براش بُرده،الان میگه اون خوب بازی نکرد یا به تیپ و قیافه بچههامون گیر میده.خفه بابا خودتحقیر ذلیل یاوهگو.1922190145
نِلی☆@Nelix1dReplying to @Shadi08آره قطعاولی من کسیو دیدم این حرفا رو میزد که دوست داشت ایران ببازه😂01037