3d
تا قبلش می‌گفت ایران ۲ هیچ ببازه جلو بلژیک براش بُرده،الان می‌گه اون خوب بازی نکرد یا به تیپ و قیافه بچه‌هامون گیر می‌ده.خفه بابا خودتحقیر ذلیل یاوه‌گو.
خدایی تیم بلژیک هر بازیکنش یه کابوس بود برامون نتیجه بدی نبود واقعا😂😂ولی با توجه به بازیایی که از تیممون دیدم میتونستن بهتر بازی کنن
13:09 - 24 June 2026

38 Views


1 Reply

Profile picture of ‌نِلی☆‌
Replying to
آره قطعاولی من کسیو دیدم این حرفا رو میزد که دوست داشت ایران ببازه😂