4d
#علي_الاصول تا وصولِ مطالباتمان در ميدان هستيم!آقايان مسئول!اين بار برجام نيست كه بتونيد روى خيانت هايى كه كردين سرپوش بگذارين..!ما از هيچ يك از حقوقمون حتى به اندازه ى يك قدم، عقب نمى نشينيم.نه از #هسته_اى و نه از #تنگه_هرمز كوتاه نمى آييم.اينبار شما با ما يعنى مردمِ مبعوث طرفيد!!
ما و رهبری...بقیه و بقیه‌.‌
23:08 - 22 June 2026

1 Reactions
54 Views