ما و رهبری...بقیه و بقیه.
Replying toمثلا مردم چیکار می تونن بکنن هر کاری دلشون میخواد میکنن اعتراض هم بکنیم با یه افراطی تندرو دهنمون میبندن واقعا ما و رهبر جز خدا هیچکس نداریم
Replying to♦️استعمار یک خط ممتد استکه روز به روز رنگ عوض میکندتنها راه جلوگیری از استعمار زدن در دهان اوست #مرگ_بر_آمریکا
Replying toخطوط قرمز رهبری در همه موارد نقض شده پولهای بلوکه شده زیر نظر امریکا خرج میشه که قطعا اونها به چیزی رضایت میدن ک نه تنها کمک به اقتصادما نیس بلکه ضرر هم هست غرامتم که شد صندوق توسعه اونم بیخیال میشیم تنگه هم که عوارض نداره و در عوض هسته ای قرار نبود باشه،هست و رقیق میشه