#علي_الاصول تا وصولِ مطالباتمان در ميدان هستيم!آقايان مسئول!اين بار برجام نيست كه بتونيد روى خيانت هايى كه كردين سرپوش بگذارين..!ما از هيچ يك از حقوقمون حتى به اندازه ى يك قدم، عقب نمى نشينيم.نه از #هسته_اى و نه از #تنگه_هرمز كوتاه نمى آييم.اينبار شما با ما يعنى مردمِ مبعوث طرفيد!!
23:04 - 22 June 2026



7 Replies

Profile picture of ‌MONA Moradi‌
Replying to
ما و رهبری...بقیه و بقیه‌.‌

Profile picture of ‌zinab Shikh‌
Replying to
مثلا مردم چیکار می تونن بکنن هر کاری دلشون میخواد میکنن اعتراض هم بکنیم با یه افراطی تندرو دهنمون میبندن واقعا ما و رهبر جز خدا هیچکس نداریم

Profile picture of ‌Mohsen75‌
Replying to
♦️استعمار یک خط ممتد استکه روز به روز رنگ عوض می‌کندتنها راه جلوگیری از استعمار زدن در دهان اوست #مرگ_بر_آمریکا

Profile picture of ‌مرضیه عابدی‌
Replying to
الله اکبر جانم فدای رهبر

Profile picture of ‌سنجاقک آبی‌
لطفا خونخواهی رهبر شهید هم هشتگ بزنید خیلی مهمه

Profile picture of ‌Peyman Chegini‌
Replying to
خطوط قرمز رهبری در همه موارد نقض شده پولهای بلوکه شده زیر نظر امریکا خرج میشه که قطعا اونها به چیزی رضایت میدن ک نه تنها کمک به اقتصادما نیس بلکه ضرر هم هست غرامتم که شد صندوق توسعه اونم بیخیال میشیم تنگه هم که عوارض نداره و در عوض هسته ای قرار نبود باشه،هست و رقیق میشه

Profile picture of ‌آسمان خاکی‌
Replying to
الهی آمین