4 March 2024
لوبیا (عروس هلندیمونه) باهام قهر کرده🥲 چکار کنم ؟!
Profile picture of ‌ساندیسی؛🏴‌
@TFN_1024 March 2024
Replying to
خیلی تنهاش گذاشتی یا سرش داد زدی؟🗿🤌🏻
چند روزه خیلی تحویلش نگرفتیم😂الان رفته روشو کرده ب دیوار نشستههرچی ام خوراکی میدیم ازمون نمیگیرهصداشم میزنیم برنمیگرده اصلا🙁😂
18:13 - 4 March 2024

1 Reactions
145 Views


2 Replies

Profile picture of ‌ساندیسی؛🏴‌
@TFN_1024 March 2024
Replying to
عروس هلندیم نشدیم قهر کنیم نازمونو بخرن😭😂سعی کن بازی کنی باهاش، اگه باز تحویل نگرفت گشنه‌ش بزار بعد با دست بهش غذا بده و نازش کن، از گشنگی نکشیش😂🤌🏻

Profile picture of ‌ساندیسی؛🏴‌
@TFN_1024 March 2024
Replying to
اگه نمیتونین زیاد وقت پاش بزارین و باهاش بازی کنین یه جفت بگیرین براش، فشار سینگلیه😂😂