یکی از باگ های دنیا اینکه اونایی که دوسشون داریم میتونن دوسمون نداشته باشن...
00:48 - 6 May 2026



3 Replies

@Sahne_atiq6 May 2026
Replying to
اتفاقا چون اختیاریه قشنگه ؛... و الا دوست داشته شدن اجباری چه فایده ؛

Profile picture of ‌تعجیل در ظهور صلوات🖐🏻‌
Replying to
خب به درک...🫤🫤🫤

Profile picture of ‌نآروَن 🖤‌
@Naarvan10 May 2026
Replying to
بله واقعا همینهلذاخواهی‌که جهان‌درکفِ اقبالِ تو باشدخواهانِ کسی باش، که خواهانِ تو باشد..