اتفاقا چون اختیاریه قشنگه ؛... و الا دوست داشته شدن اجباری چه فایده ؛
@Sahne_atiq6 May 2026Replying toاتفاقا چون اختیاریه قشنگه ؛... و الا دوست داشته شدن اجباری چه فایده ؛
@Naarvan10 May 2026Replying toبله واقعا همینهلذاخواهیکه جهاندرکفِ اقبالِ تو باشدخواهانِ کسی باش، که خواهانِ تو باشد..