3d
🎥 من وظیفه خودم می‌دونم که در رابط با پیام رهبر انقلاب صحبت کنم.ما ۱۱۰ شب تو خیابون نموندیم که آخرش نظر نائب امام‌زمان پیاده نشه! همه با هم از تجمعات فردا شب فقط یک چیز را فریاد می‌زنیم: برگردید به نظر رهبری‼️#مطالبه #تجمعات_شبانه#بازگشت_به_نظر_رهبری#شیخ_اسماعیل_رمضانی
4 MB
Profile picture of ‌Notron‌
Notron

@Notron_ir  •  4d

#مطالبه برای حفظ ایران راهکار چیست؟خیلی ساده س:افزایش اختیارات رهبری

Show this thread

21:29 - 19 June 2026

2 Reactions
90 Views