دغدغههای درستی است. اما توجه کنیم که در فاصله بین جنگ قبلی و جنگ جاری، کدام جبهه بیشتر توانست خودش را مجهز کند؟ما در جنگ قبلی امکان پدافند را از دست دادیم، امکان حملهمان هم در نیمه دوم جنگ به شدت کم شد.اما در طول این جنگ علاوه بر اینکه آفندمان توانست به طور مستمر و قوی کار کند، پدافندمان هم بسی…Show more
همانطور که مستحضرید:اهرم تنگه هرمز در حال کار کردن است و نتایج موثرتر آن، اواسط اردیبهشت ظاهر میشود.در این موضوع و به شرط تغییر نکردن اوضاع، زمان به نفع ماست.اما در♦️تجهیز ساعت به ساعت #سگ_هار و پر شدن خشاب های پدافندی و تهاجمی آن؛♦️فشار مداوم و شدید ارتش #رژیم_تروریستی_آمریکا و پادگانش در م…Show more
