4d
مهمترین بخش از پیام امام خامنه‌ای این بخش از آن بود: «ملت پرشور و باوفای ایران، همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد... بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم...»در طول این ایام در رسانه‌های رسمی و غیررسمی‌تان نیروهای انقلاب را خوراج، تندرو، وحدت‌شکن، سوپرانقلاب…Show more
Replying to
مسولیت با قالیباف است یا رییس‌جمهور ؟پیام رهبری را بخوانید.
رهبری هم رئیس جمهور رو گفتن هم تیم مذاکره کننده که ریس اعظمش میشد جناب قالیباف.‌.کور هستی یا خودتون رو زدید به کوری که کور کورانه ازش طرفداری میکنید
05:02 - 19 June 2026

3 Reactions
47 Views