4d
مهمترین بخش از پیام امام خامنه‌ای این بخش از آن بود: «ملت پرشور و باوفای ایران، همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد... بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم...»در طول این ایام در رسانه‌های رسمی و غیررسمی‌تان نیروهای انقلاب را خوراج، تندرو، وحدت‌شکن، سوپرانقلاب…Show more
مسولیت با قالیباف است یا رییس‌جمهور ؟پیام رهبری را بخوانید.
03:49 - 19 June 2026

5 Reactions
874 Views


2 Replies

Profile picture of ‌ف جهان‌
شعام چیست؟

Profile picture of ‌🇮🇷MohammadAli Parsa🇮🇷‌
رهبری هم رئیس جمهور رو گفتن هم تیم مذاکره کننده که ریس اعظمش میشد جناب قالیباف.‌.کور هستی یا خودتون رو زدید به کوری که کور کورانه ازش طرفداری میکنید