وقتی از دستم ناراحت میشه صداش میکنم. اگه بگه: «جونم» که هیچی، ولی اگه بگه: «بله» میفهمم که قهره و باید نازشو بکشم:)) (اینو نوشتم برای درمان اونایی که یبوست دارن)
21:07 - 8 May 2026
entertainment
social
comedy

8 Reactions
326 Views