پزشک بیکار
⭐
️
@Pezeshkebikar
وقتی از دستم ناراحت میشه صداش میکنم.
اگه بگه: «جونم» که هیچی، ولی اگه بگه: «بله» میفهمم که قهره و باید نازشو بکشم:))
(اینو نوشتم برای درمان اونایی که یبوست دارن)
21:07 - 8 May 2026
entertainment
social
comedy
8
Reactions
326
Views
8
Replying to
@Pezeshkebikar