آنچه بدست آوردیم (البته فعلا روی کاغذ)مدیون جنگ است نه دیپلماسی .قبل از دو جنگ هم ما حاضر بودیم سطح غنی سازی را پایین بیاوریم و مواد غنی شده را تعیین تکلیف کنیم و این نگاه مان ثابت بود .اما نمی پذیرفتند.هیچ امتیازی هم نمی دادند.تثبیت غنی سازی و دهها امتیاز دیگر -حتی در لبنان-مدیون جنگ است.این پیروز…Show more
