کی.بود.کی.بود.من.نبودمبهتره.ولی.کاری....
@a_samarghandi24 January 2026امیدوارم علیاف تقاص حمایت ازرژیم غاصب و اقدامات ضد ایرانعزیز ما رو پس بده به حق خونکودکان مظلوم غزه و ایران و... #ایران_قوی
@Sharif_am294524 January 2026Replying toپان تُرک های حکومتی نخواهند گذاشت آسیبی به باکو برسد شایدهم باکو نقش جاسوس دوطرفه دارد وهم ازتوبره هم ازآخورمیخورد
@Shabahang24 January 2026Replying toاین نوشته بیشتر به شوخی شبیهه! باکو در ایران مصونیت کامل داره، خیال علیف راحت راحته و هر کاری هم بتونه علیه ایران انجام میده، الکی جو ندین
@Salleh_31324 January 2026Replying toمشکل اصلی در کشوره،،یه مشت غرب گرای بیوطن ،، که با خیانت هایی که کردند،کشور به اینجا کشیده شد،تا دوره آخر احمدینژاد، ایران ،برای دشمن یک فضای بسته و ناشناخته بود،این غربگدا هادر همه جا نفوذ کردند،و تبدیل به سواره نظام دشمن شدند،فقط پاکسازی داخلی مسکل را حل میکند،
@Mehdijokar24 January 2026Replying toبیائید واقع بین باشیمممکنه ایران به هر شرارت از سوی آمریکا ،اسرائیل،جهان عرب پاسخ کوبنده و دردناک بده ولی به شرارتهای باکو خیردلیلش نفوذ گسترده لابی پانترک باکو در بدنه تصمیم گیر وتصمیم ساز در داخل تمامی نهادههای کشوره صادقانه بگم این دولت وآن دولت هم نداره،مسعودوابراهیم وحسن ومحمود هم نداره
@aliagha921524 January 2026Replying toطبق رسم موجود در بین قدرتمندان فعلی دنیا و حق ذاتی ما ایرانیان حتی بدون خطای محاسباتی هم این حق را داریم که آذربایجان و بحرین که رژیم های نامشروع گذشته ذبونانه از دست داده اند بکشور ملحق کرده و جغرافیای گذشته ایران را احیاء کنیم این طبیعی است و هیچ بیگانه ای هم حق اظهارنظر و دخالت نخواهد داشت
@Maximilianos24 January 2026Replying toتا وقتی باند باکویی ها در حاکمیت (منظورم هر سه قوه هست نه رهبری) نفوذ دارند وضع همینه . باید یک بار برای همیشه این بساط جمع بشه
@user17689428258724 January 2026Replying toتحلیل دقیقی نیست دکترین جمهوری اسلامی ایران همدلی وهمراهی با همسایگان هست
@abbaskiani24 January 2026Replying toخودمان را معطل چنین طرحهایی نباید بکنیم. مردم مسلمان و شیعه جمهوری اذربایجان را رها کردیم و فکر میکنیم با شلیک چند موشک میتوانیم انتقام خودمان را بگیریم.باید حمایت از مردم آذربایجان در دستور کار نهضتی ج ا ایران قرار گیرد و تا مردم آماده نشوند، هرگونه اقدام نظامی ممکن است اثر معکوس داشته باشد.
@user17224492826724 January 2026Replying toالبته آمریکا و رژیم جعلی دارن اونجا رو تبدیل به یک ذراتخانه تسلیحاتی می کنندو واگر کاری نکنیم در جنگ احتمالی ضربات سختی از این نقطه خواهیم خورد. همچنان که در جنگ ۱۲ روزه خوردیم و پالسهای ضعف فرستادیم
@HosseinGhalambor24 January 2026Replying toامارات صد پله مهم تره و کاملا طلای داخل اون میتونه هزینه جنگ ایران رو تامین کنه و البته هدفی اسانتر هم هست
@user17082655119024 January 2026Replying to and✅ چگونه باوجود مشکلات اقتصادی موجود، ایران از نظر اقتصادی هم نزدیک قلّه است؟✅چگونه علارغم منتقد بودن، امیدواریم؟✅چرا عربستان و امارات قیمت دلارشان همیشه ثابت است؟✅آیا از خیانت شیوخ حوزهی خلیج نسبت به مظلومان جهان اطلاع دارید؟✅راه رهبری برای خلاصی از دلاریزه شدن اقتصاد کشور چیست؟#همهدراینصوت313Show this thread
@AMAD199924 January 2026Replying toباکو رو که باید حسینیان رو تقویت کنیم نیروی نیابتی بسازیمحمله مردمش آسیب می بینند مشکل ما با علیف و ادماشه
@user16867349551524 January 2026Replying toشلیک اول به لوله گازصادراتی به اسقاطیل...بسم الله....الدنگ علیف..
@Rooya24 January 2026Replying toصبر استراتژیک تا کی ؟؟؟ قانون جنگل حاکمه ! وحشی نباشی توسط وحشی ها شکار می شی