❌کاربر آمریکایی نوشته: کاش ایران همین الان سلاح هستهای تولید میکرد تا همه ما میتوانستیم به زندگیمان ادامه دهیم...
@Vazhechin22 April 2026Replying toاینا دردشون ابر قدرت شدن ما یا از بین رفتن آدم خورهایی مثل امریکا و اسراییل نیست. دردشون گرون شدن بنزین و همه چیزه، تازه دارن لمس میکنن چی ب روز ما اوردن ۵۰ سال..امیدوارم ی جوری قحطی بیاد اروپا و امریکا که درد و رنج ایرانی های جنگ جهانی اول رو علنی تجربه کنن که از شدت گرسنگی میلیون میلیون میمردن