17 April 2026
کاربر آمریکایی نوشته: کاش ایران همین الان سلاح هسته‌ای تولید می‌کرد تا همه ما می‌توانستیم به زندگی‌مان ادامه دهیم...
Profile picture of ‌واژه چین(آذر)🎒‌
@Vazhechin22 April 2026
Replying to
اینا دردشون ابر قدرت شدن ما یا از بین رفتن آدم خورهایی مثل امریکا و اسراییل نیست. دردشون گرون شدن بنزین و همه چیزه، تازه دارن لمس میکنن چی ب روز ما اوردن ۵۰ سال..امیدوارم ی جوری قحطی بیاد اروپا و امریکا که درد و رنج ایرانی های جنگ جهانی اول رو علنی تجربه کنن که از شدت گرسنگی میلیون میلیون میمردن
بله بله حق باشماست، امیدوارم ظلمی که به مظلومین شده به خودشون برگرده ..)
21:46 - 22 April 2026

2 Reactions
63 Views