26 June 2024
چرا نباید به جلیلی رای بدیم؟!طبق نظرسنجی‌های مختلف میان #جلیلی و #قالیباف، جلیلی در صورت انصراف کمترین میزان انتقال رای به سبد پزشکیان را دارد و در صورت انصراف قالیباف، ۴ برابر میزان انتقال رای جلیلی، رای به سبد پزشکیان اضافه می‌شود که حتی در شرایطی ممکن است به پیروزی پزشکیان در دور اول منتهی شود.
Profile picture of ‌R.Sh.B‌
@R_shafi26 June 2024
Replying to
تو این شرایط باید نظرسنجی هارو دید و فرد اول رو تقویت کرد.باید به #جلیلی رای بدیم. قالیباف تو تمام نظر سنجی ها #نفر_سوم است.
Profile picture of ‌عمار  یار 🇮🇷‌
@Ammaryar26 June 2024
Replying to
باید به کسی رای داد که احتمالا در دور دوم رای بیشتری میاره که اونم قالیبافه
چرا لقمه رو دور سر میچرخونین وقتی نفر اول بین ۶ نفر #جلیل هستش.با احترام آقای قالیباف تو مجلس چهارم شدند،چطور تو کشور اول میشن؟؟؟
16:27 - 26 June 2024

772 Views


1 Reply

Profile picture of ‌عمار  یار 🇮🇷‌
@Ammaryar26 June 2024
Replying to
دوباره پیام منو بخونید