26 June 2024
چرا نباید به جلیلی رای بدیم؟!طبق نظرسنجی‌های مختلف میان #جلیلی و #قالیباف، جلیلی در صورت انصراف کمترین میزان انتقال رای به سبد پزشکیان را دارد و در صورت انصراف قالیباف، ۴ برابر میزان انتقال رای جلیلی، رای به سبد پزشکیان اضافه می‌شود که حتی در شرایطی ممکن است به پیروزی پزشکیان در دور اول منتهی شود.
Profile picture of ‌R.Sh.B‌
@R_shafi26 June 2024
Replying to
تو این شرایط باید نظرسنجی هارو دید و فرد اول رو تقویت کرد.باید به #جلیلی رای بدیم. قالیباف تو تمام نظر سنجی ها #نفر_سوم است.
باید به کسی رای داد که احتمالا در دور دوم رای بیشتری میاره که اونم قالیبافه
16:25 - 26 June 2024

770 Views


1 Reply

Profile picture of ‌R.Sh.B‌
@R_shafi26 June 2024
Replying to
چرا لقمه رو دور سر میچرخونین وقتی نفر اول بین ۶ نفر #جلیل هستش.با احترام آقای قالیباف تو مجلس چهارم شدند،چطور تو کشور اول میشن؟؟؟