سلام. معذرت میخوام که با این ادبیات میگم:1_مگه همچین پستهایی بقالیه که بایدیه مدت ازشروع به کارطرف بگذره تامشتریا بشناسندش یامغازه دار بفهمه که مشتریاچی میخان2_مسائل فرهنگی رو نباید بامصوبه صورتجلسه وازاین جور مسائل اجرایی کرد، بلکه فرهنگ رو باید شناخت، اشاعش داد وبراش پیوستار در جامعه به وجود آورد