12h
امروز هم #عاشوراستبعضی‌ها باید بروند تا «طیّب‌ها» بمانند و بعضی‌ها باید بمانند تا «اشقیاء» در مقابلشان صف بکشند.ما اهلِ فریادِ روزیم، نه اهلِ سازشِ شب. هر جا حق است، یاوریم. هر جا باطل است، ایستاده‌ایم.
جمهوری اسلامی ایران حرم ماست...❤️
11:05 - 25 June 2026

6 Views