دشمن خارجی یا دشمن داخلی دشمن خارجی میاد زندگی مون نابود می کنه دشمن داخلی ذره ذره داره نابودمون می کنم چرا این ها عوض نمیشن چرا پاسخگو هیچی نیستن #جنگ#دشمن_داخلی
نیمه اول اردیبهشت شیب ملایمی داره. نیمه دوم همزمان با کالابرگ ،حقوقها یهویی قیمت افزایشی میشه این یعنی #بانک مرکزی عمدا زمان پرداخت حقوق و یارانه دلار را افزایشی میکنه تا قدرت خرید مردم را کم کنه رسما بانک مرکزی علیه سفره مردم اعلام جنگ کرده #جنگ_رمضان #اینترنت #ایران #تنگه_هرمز #ترامپ #مذاکره