ایستادم ؛ اما دلم با دنیا نیست !
31 MB
iriریحانه کرمی Replied
@Reihan682017 June 2026Replying toماهایی که انقلابی بودیم اگر بخواییم عاقبت به خیر بشیم باید دعا کنیم زودتر شهید شیم چون این دنیا جای بدی خدا کنه تو همین راه بمیریم من که بعد از شهادت آقامون خیلی میترسم ازایران 😔
ریحانه کرمی Replied
@pooyanabhari9 June 2026نتانیاهو برای زنده ماندن سیاسی در اسرائیل نیاز دارد که جنگ ادامه یابد و ترامپ برای زنده ماندن سیاسی در آمریکا نیاز دارد که جنگ پایان یابد !کدام برنده میشود ؟
@Reihan68209 June 2026Replying toکله زرد چندش این جنگ رو نمیزاره ادامه دار بشه به نفع اسقاطیل هم هست که جنگ با ایران فعلا تموم بشه تا نقشه شوم بعدیشون رو اجرایی کنن توی فرصت مناسب تر هنوز کله زرد دوسال و نیم دیگه فرصت داره و به نظر میاد بازهم قراره غافلگیر بشیم هم از جانب مسئولان هم از جانب دشمنان قسم خورده
ریحانه کرمی Replied
ریحانه کرمی Replied
ریحانه کرمی Replied
@pooyanabhari25 May 2026آینده منطقه را اینگونه میبینم ؛خاورمیانهای بدون دخالت دستهای فرامنطقهای که در آن ایران ، نه به عنوان یک تهدید ، بلکه به عنوان « لنگرگاه ثبات » شناخته میشود.والسلام 🇮🇷
@Reihan682025 May 2026Replying toانشاالله که اینطور خواهد شد فعلا که هم داغداریم هم فحش میخوریم هم مسخره میشیم هم کف خیابونیم هم بی منجی عالم داریم روز مون رو شب میکنیم تنها به این امید که ایران امن و امان باشه و لنگرگاه کشتی ظهور باشه و این ملت و این امت چشمشون به جمال اماشون روشن بشه 💚💚💚
ریحانه کرمی Replied
@pooyanabhari23 May 2026آقای سقاب اصفهانی ؛این میل به گران سازی در وجود شما از کجا میاد ؟ کشوری که خودش نفت و گاز داره چرا مردمش باید به اندازه کشورهایی که نفت ندارند هزینه سوخت را بدهند ؟گران سازیِ موقعیت نشناسانه شما در دی ماه کار دست ما داد ، از موضوعِ همبستگی و اتحاد ، سو استفاده نکنید چون حداقل من یکی نمیزارم مرد…Show more
@pooyanabhari27 April 2026من هیچوقت اهل آیه یاس خوندن و تزریق ناامیدی به جامعه نیستم ، همیشه در مسائل اجتماعی نیمه پُر لیوانو میبینم ، اما الان ؛متاسفانه شرایط اصلا خوب نیستهمینطوری که تا الان همه اقشار جامعه دست به دست هم و جهادی اومدن وسط ، همینطوری باید ادامه بدیم و نباید خسته بشیم ، خسته شدن مساوی با باختن ، شک نکنید…Show more
@Reihan682027 April 2026Replying toبا این بی کاری بی پولی تورم بالا اعصابهای بهم ریخته امید از دست رفته تهران درب و داغون و آرزوهایی که دود شد رفت هوا بازم از بدتر شدن اوضاع میگید ما دلمون خوش بود شما دیشب گفتین همه چی درست میشه به زندگی عادی برمیگردیم به زودی اما این پیام بوی خون و بمب و باروت میداد 😔😔😔
@Reihan682029 April 2026Replying to andبرای امثال من که دیگه محل کاری نداریم برای کسب درآمد فکر نکنم حالا حالاها درست بشه تازه بحث مالی بی اهمیت ترینه حال دل خونمون از داغ رهبر شهید رو چطوری میتونیم خوب کنیم 😔😭
ریحانه کرمی Replied
@pooyanabhari22 April 2026
@Reihan682023 April 2026Replying toکاش بعدشنیدن خبر شهادتش کلا ماهم شهید میشدیم دنیا ازین چندش تر نمیتونست باشه 😭😭😭