آقای سقاب اصفهانی ؛این میل به گران سازی در وجود شما از کجا میاد ؟ کشوری که خودش نفت و گاز داره چرا مردمش باید به اندازه کشورهایی که نفت ندارند هزینه سوخت را بدهند ؟گران سازیِ موقعیت نشناسانه شما در دی ماه کار دست ما داد ، از موضوعِ همبستگی و اتحاد ، سو استفاده نکنید چون حداقل من یکی نمیزارم مرد…Show more

