چیشد خلاصهبه منم بگید،من که غش کردم از خنده
1 MB
12:52 - 30 April 2026



22 Replies

Profile picture of ‌بانوی شرقی‌
@banoo136430 April 2026
Replying to
وقتی میخای الکی برنامه پر کنی و پول بگیری و طرف کاملا توجیه نیست و سوتی میده

Profile picture of ‌مجتبی خداداد برمی‌
@Mojtaba_khodadad30 April 2026
Replying to
سطح صداسیما :))من دلم برا مجریه سوخت😂

Profile picture of ‌Samane Rezaei 🎒✋🏻‌
@Thatsamane30 April 2026
Replying to
انگار سوژه جدید دادیم دست اونوریا بااین چیزی ک دیدم🤦🏻‍♀️

Profile picture of ‌user1748160327908130771 Da‌
@haqbin30 April 2026
Replying to
کاش یکم بالهجه میگفت مثلا میگفتیم فارسی کیلی کم

Profile picture of ‌Lawyer.MahdiMajlesi‌
@JenabVakil30 April 2026
Replying to
مهدی :اگِین اگِین بگو الان ندارم صداتو ....😄

Profile picture of ‌yamin‌
@yamin_rzei30 April 2026
Replying to
چقدر شبیه برنامه فردوسی پور بود 🤣🤣

Profile picture of ‌Sultij‌
@user17503196222730 April 2026
Replying to
بیت المال مملکت شیعه وای

Profile picture of ‌Samia Amini‌
@user17722839391430 April 2026
Replying to
پس چرا طرف اینقدر خودش رو خسته کرد ترجمه کرد😂😂

Profile picture of ‌منتقم‌
@Montaqem30 April 2026
Replying to
این برای دو سه سال پیشه...همون موقع توضیح دادن که آقای ظفرمهدی هندی هست و به زبان فارسی تسلط نداره و فقط مقدار کمی می تونه فارسی متوجه بشه و صحبت کنه.

Profile picture of ‌مریم مرشدی‌
@Drmaryammorshedi30 April 2026
Replying to
خو فارسی هم بلده، چ اشکالی داره

Profile picture of ‌مهدی ملکشاهی  ❤️🇮🇷❤️‌
@mahdimalekshahi82430 April 2026
Replying to
من بلد نیستم! یاد میگیرم اما فراموش میکنم!😅

Profile picture of ‌ابومحمد مشهدی‌
@Engelab5730 April 2026
Replying to
بین مترجم وگوینده ومجری ناهماهنگی بوجود امده .

Profile picture of ‌M.M Sheykhi‌
@Sheykhi30 April 2026
آقا اولا این قدیمیه...دوما مهمان برنامه فارسی تا حدودی بلده مثل خیلیای ما در ایران ک انگلیسی تاحدودی بلدیم ولی واسه مصاحبه تخصصی برای اینکه مهمان بتونه منظورشو برسونه ، پروتکل اینه به زبانی که مسلط‌تره براش ترجمه بشه.سوما اینکه طرف شیعه‌س و سالها ایران بوده ۴کلمه فارسی بلده.ضمنا طرف هندی پاکستانیه.

Profile picture of ‌مهدی 1362‌
@user17568238679430 April 2026
Replying to
همین که بقیه سعی در توجیحش دارند عذر بدتر از گناه هست ، چند بار گوش کردم ، مطمئنا حتی اگر ایرانی هم نباشه فارسی رو در حد ایرانی ها بدون لهجه صحبت میکنه، چرا بجای ماست مالی واقع بین نیستیم، شاید علت از دست دادن حمایت خیلی از مردم همین رفتار ها باشه ، خود تحمیقی نکنیم ، به شعور مردم احترام بگذاریم

Profile picture of ‌Zahra Din‌
@Zahradin30 April 2026
Replying to
این چی بود🤣

Replying to
بابا مال پارساله 😕

Profile picture of ‌Sajad Shahi‌
@Sajadshahi1 May 2026
Replying to
آقا چرا این فارسی حرف‌زد😂

Replying to
خدا عاقبت مردم ایرانو بخیر کنع.

Profile picture of User
@hackimeh1 May 2026
Replying to
چی شد؟؟؟؟؟😁😁