همین که بقیه سعی در توجیحش دارند عذر بدتر از گناه هست ، چند بار گوش کردم ، مطمئنا حتی اگر ایرانی هم نباشه فارسی رو در حد ایرانی ها بدون لهجه صحبت میکنه، چرا بجای ماست مالی واقع بین نیستیم، شاید علت از دست دادن حمایت خیلی از مردم همین رفتار ها باشه ، خود تحمیقی نکنیم ، به شعور مردم احترام بگذاریم