30 April 2026
چیشد خلاصهبه منم بگید،من که غش کردم از خنده
1 MB
همین که بقیه سعی در توجیحش دارند عذر بدتر از گناه هست ، چند بار گوش کردم ، مطمئنا حتی اگر ایرانی هم نباشه فارسی رو در حد ایرانی ها بدون لهجه صحبت میکنه، چرا بجای ماست مالی واقع بین نیستیم، شاید علت از دست دادن حمایت خیلی از مردم همین رفتار ها باشه ، خود تحمیقی نکنیم ، به شعور مردم احترام بگذاریم
18:27 - 30 April 2026

183 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ندا کشاورز‌
@nedakeshavarz1 May 2026
شما چرا سعی در خودتحقیری دارید؟! لابد اینترنشنال خوبه!