اگر آقای پرزیدنت از نطقهای انتخاباتی و عوامفریبانه دست بکشند و در عمل بار زندگی سخت رو از رو دوش مردم بردارند، خوب میشه! داداش دو ساله رییس جمهوری، بسه شعار، بسه حرف قشنگ زدن، ما عمل قشنک ازت میخوایم... شعارهای تبلیغاتی داغ دیگه نیاز نیست عمل..عمل..عمل..عمل.باور کن رئیسجمهور ایران
948 KB