هستی گرانی باشد شما مسئولیت..ارزانی باشد که باز شما ید جنگ باشد دوستی باشد مسولیت همه کشور با شماست ریاست جمهوری اسلامی ایران هستید ...منتظریم به امید خدا یا علی...
ما چه خاک بر سر شدیم که این این این شده رئیس جمهور مایادمان باشد رئیس جمهور های احمق و خرفت مثل زلنسکی و بایدن رو مسخره نکنیم دو تا شون یه جا سرمون آمده دیگه😔😔