بنظرم تستسترون خالص رواون پسری داره که تو تاریک ترین قسمت هیئت اون کنج اشک میریزه و سینه میزنه و تو حال خودشه..
19:16 - 24 June 2026



8 Replies

Profile picture of ‌ࡏަ‍ܩ‍ࡅ࣪ߺ‍ߊ‌ܩܢ‌‌
Replying to
شاید یکی مجبور باشه وسط هیئت باشه!!

Profile picture of ‌morteza 🇵🇸🇮🇷🇱🇧‌
Replying to
من همیشه اون قسمت وایمیستم 😊

Profile picture of ‌محمدرضا اسلامی‌فر‌
Replying to
آبجی شما از تستسترون یه‌چیزی شنیدید :)

Profile picture of ‌زینب فانی🖤 🏴‌
Replying to
به ما چهولی پسر هنوز بچه است مردی که غیرت و‌دلاوری شبیه حضرت عباس داره مرده حالا یا وسطه یه پای دیگ یا دم در

Profile picture of ‌بَسام | Basam  🇱🇧‌
Replying to
تستوسترون تو هیئت مشخص نمیشه. اخلاص مشخص میشه، که اونم هرجای هیئت باشه میشه داشت.

Profile picture of ‌سپهر بایگان‌
Replying to
از کجا منو‌دیدی؟؟😐

Profile picture of ‌SeyedAlireza‌
Replying to
2 MB