4 April 2026ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄992652.4k89442
✨کربلایی نوردخت 🖤🏴 ✨@Eslam_by_noordokht4 April 2026Replying to @lieaebonyصبور باش...برنامه های نظامیو ما نمیدونیم...8202658