4 April 2026
ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄
Profile picture of ‌✨کربلایی نوردخت 🖤🏴 ✨‌
Replying to
صبور باش...برنامه های نظامیو ما نمیدونیم...
ولی برنامه دولتو می‌دونیم
00:46 - 5 April 2026

27 Views