4 April 2026
ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄
صبور باش...برنامه های نظامیو ما نمیدونیم...
23:19 - 4 April 2026

8 Reactions
265 Views


2 Replies

Profile picture of ‌سید اهل قلم‌
@smadb4 April 2026
بزودی عشایر جان بر کف زیر ساختاشون و با برنو میزنن 👨‍🦯

Profile picture of ‌دختر شیخ فرهاد (مهاجر X)✋🏻‌
@Rnh_181915 April 2026
ولی برنامه دولتو می‌دونیم