4 April 2026ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄992652.4k89442
سید اهل قلم@smadb4 April 2026Replying to @Eslam_by_noordokhtand@lieaebonyبزودی عشایر جان بر کف زیر ساختاشون و با برنو میزنن 👨🦯200522
دختر شیخ فرهاد (مهاجر X)✋🏻@Rnh_181915 April 2026Replying to @Eslam_by_noordokhtand@lieaebonyولی برنامه دولتو میدونیم00027