پرتاب شدم طرف فقط سس ریخته🤣🤣#ایران #پهلوی #رضاپهلوی #تام_مورلی #یاسمین #سس_خرسی #وطن #برلین #آلمان #شاهزاده #رضا_پهلوی #ویراستی #اینترنت #تعاملی #حسرت_السلطنه #اعلی_حسرت #اپستین #ایران

رمیصا ۳۱۵ Replied
@ZahrAhhh23 April 2026پرتاب شدم طرف فقط سس ریخته🤣🤣#ایران #پهلوی #رضاپهلوی #تام_مورلی #یاسمین #سس_خرسی #وطن #برلین #آلمان #شاهزاده #رضا_پهلوی #ویراستی #اینترنت #تعاملی #حسرت_السلطنه #اعلی_حسرت #اپستین #ایران
رمیصا ۳۱۵ Replied
@akhbarefori22 April 2026چه صفتی رو برای صدا زدن ترامپ قمارباز پیشنهاد میدین؟ پیامهای شما در رسانههای خبرفوری منتشر میشودپینوشت: ما از خوک زرد، شیطان، سگ زرد و شغال زرد استفاده میکنیم :))
@Romeysa10 April 2026Replying to andمن هیچ وقت رهبر رو اینقد ضعیف نمی بینم که به این خاطر آتش بس رو بپذیرن
@Iran4635511 April 2026Replying to andکسی که اعضای خانوادش رو کشتن اگه هنوزم به ایران و بهترین انتخاب برای ایران فکر میکنه و از روی کینه کاری نمیکنه رو هیچوقت ضعیف نمیگن .
This post was deleted by the post author.
رمیصا ۳۱۵ Replied
@Dr_fathi_davood9 April 2026پیام مهم امام خامنه ای به همسایگان جنوبی ایران: به همسایگان جنوبی ایران میگویم که شما در حال دیدن یک معجزه هستید. پس درست ببینید و درست درک کنید و در جای درست بایستید و به وعدههای دروغین شیاطین بدگمان باشید. ما هنوز منتظر واکنش مناسبی از سوی شما هستیم تا برادری و خیرخواهی خود را به شما نشان …Show more
رمیصا ۳۱۵ Replied
@Seyedhamed697 April 2026جالب اینجاست میگه اونجا شن بوده گیر کردن و خودمون زدیمشون که به دست ایران نیفته .گردن نگیرای عالمین بابا 😂😂😂#جنگ#اینترنت #لبیک_یا_خامنه_ای#مرگ_بر_آمریکا#مرگ_بر_اسرائیل#ایران_قوی
رمیصا ۳۱۵ Replied
@Yaa_sahebazaman6 April 2026ما با شهدایمان خداحافظی نمی کنیمبلکه می گوییم به امید دیدار 🥀💔پی نوشت : آقاجان ببخش که هنوز از غم رفتنت زنده ام ...😭#شهادت#رهبر_شهید #سیدحسن_نصرالله869 KB
رمیصا ۳۱۵ Replied
@Amirtakhti30 March 2026
@Romeysa30 March 2026Replying toاین بندگان خدا تقریبا از نیمه دی بالاجبار و با تهدید بیکار بودن...الان هم که شرایط جنگ...بخوان هم پست نمیفرسته ...من ۵ اسفند چند میلیون خرید کردم بسته ام معلوم نیست کجاست🙃 به امید پایان جنگ و روزهایی آرام