🗯ربع پهلوی : شاه خواستین درخدمتم
@Shfr05311 August 2025Replying to andخیلی ببخشید ولی در محله ما که محدوده نظامی است بیشتر مردم غیر نظامی و نظامی البته بازنشسته به ایشان رای دادند که سایه جنگ را از سر ما بردارد چه شد سایه و خود جنگ بالای سر ما چنبره زده است خدا می داند دوباره آیا یابو و کله زرده جنگ راه می اندازند یا نه؟