به دلیل ملی شدن اینترنت ویراست رو نصب کردم ولی آشنایی ندارم اصلا لطف دوستان و عزیزان هست که کمک کنند کمی سخته بعد از سالها از توییتر و اینستا بیای یه جای جدید مخصوصا زمانیکه احتیاجه که آدم در فجازی تلاش بیشتری کنه #توییتر
18 June 2025به دلیل ملی شدن اینترنت ویراست رو نصب کردم ولی آشنایی ندارم اصلا لطف دوستان و عزیزان هست که کمک کنند کمی سخته بعد از سالها از توییتر و اینستا بیای یه جای جدید مخصوصا زمانیکه احتیاجه که آدم در فجازی تلاش بیشتری کنه #توییتر
@Roya_Memar18 June 2025Replying toبنده پیامتون رو بازنشر دادم که کاربران محترم دیگر هم راهنمایی تون بفرمایند.
@Roya_Memar19 June 2025Replying toزنده باشید. بسیار شبیه به محیط توئیتر هست و بسیار بقول معروف یوزر-فرندلی! سریع وارد خواهید شد. باز هم اگر سوالی بود در خدمت هستیم. راستا- تایم لاین ویراستی هست.ویرانما-چیزی شبیه به اکسپلورر هست و ویدیوها منتشر میشنویرآوا-شبیه به کلاب هاوس هست و میشه گفتگوهای صوتی بصورت زنده داشت/شرکت کرد.
@Roya_Memar19 June 2025در قسمت اعلان ها، اگر شما زنگوله ی افرادی رو روشن کرده باشید در اونجا از ویراست های جدیدشون باخبر میشید. البته اعلان ها سه قسمت داره، قسمت های بعدی بصورت منفک "واکنش ها" به ویراست های شما و همچنین "پاسخ ها" به ویراست شما رو نمایش میدند.
@Roya_Memar19 June 2025نمایه که صفحه پروفایل خودتون هست.شتاب دهنده، به این صورت هست که اگر شما ویراستی رو بخواهید تعداد زیادی از کاربران در تایم لاین (یا در قسمت کامنت ها) مشاهده کنند، از این گزینه که پولی هست استفاده میکنید!
@Alibarati19 June 2025Replying toالگوریتم ها به چه شکله ؟ بهترین زمانها ، نوع منشن و تگ ها ؟ و اینکه ایا کاربران زیادی اینجا هستند ؟ چون من نتونستم دوستان توییتری یا اینستا رو پیدا کنم و اینکه فعلا علی الحساب یه گروه لطف میکنید معرفی کنید که اخبار لحظه به لحظه رو بگذاره مثل کانال سپاه قدس وقص علی هذا
@Roya_Memar19 June 2025و البته ان شاالله دوستان سکوهای دیگر رو به اینجا دعوت بفرمایید.اگر مایل باشید بنده تعدادی از افراد فعال با محتوای مفید رو بهتون معرفی خواهم کرد.