و اینکه همه دوستان لطفاً به این پیامم توجه کنید، لازم باشه یدونه متن جدا مینویسم و شتابدهنده هم میزنملطفا لطفا لطفا، توی چهاردیواری خودتون نمونیدروی توییتر یه مشت سیمکارت سفید دلقک و کم عقل فعال بودن و ایمپرشن دارن مایی که قطع بودیم صدامون نمیرسهاونا عرضه ندارن اما ما که میتونیم این جنایات و ر…Show more