28 May 2026
و اینکه همه دوستان لطفاً به این پیامم توجه کنید، لازم باشه یدونه متن جدا می‌نویسم و شتاب‌دهنده هم میزنملطفا لطفا لطفا، توی چهاردیواری خودتون نمونیدروی توییتر یه مشت سیم‌کارت سفید دلقک و کم عقل فعال بودن و ایمپرشن دارن مایی که قطع بودیم صدامون نمیرسهاونا عرضه ندارن اما ما که میتونیم این جنایات و ر…Show more
Profile picture of ‌هیپوتالابوس‌
@SHAHIN_RH728 May 2026
Replying to
فایده چندانی نداره. بیگ اکانت ها باید فعال باشن که اونام خیلیاشون تو این مدت اکاتتاشون بسته شد. ولی خوراک رسانه ای برای مردم دنیا نیست اصلا. مردم دنیا حسشون نسبت به ایران خوبه مخصوصا در قیاس با اپوزیسیونی که رفتن زیر پرچم اسراییل و کلی سوژه تعجب و خنده شدن
آره خب این حرفم درسته ولی سکوت کردن انتشار ندادنش هم درد دارهشاید خودمونم یه روزی بیگ اکانت شدیم
19:22 - 28 May 2026

123 Views