اصلا مگه مهمه، چرا اینقدر به این شاخه و اون شاخه میپرین.بابا اینترنت رو وصل کنید.حالا این باید بگه من دسترسی به DBش داشتم و فلان و بیسار.ول کنید بابا.#internet #اینترنت
وقتی یه استادک دانشگاه مخاطب خودش رو گاو فرض میکنه! وقتی getComment رو توی کد بزنید، فقط تعداد کامنتها رو نشون میده نه ثبتنامشدهها!در این که خود این استاد فراری اینو میدونه شکی نیست ولی این که بیان نمیکنه یعنی مثل موساداینترنشنال روی حماقت مخاطباش حساب باز کرده!#اینترنت



