حسب تجربه، حسننیت با امریکا، حسننیت نیاورده و نخواهد آورد. آمریکا فقط زبان قدرت را میفهمد. اگر در این جنگ نابرابر، نیروهای غیور مسلح ما پاسخ کوبنده نداده بودند، دشمن مابقی انرژی و زیرساخت ما را تا آخرین مرحله میزد. 🇮🇷🇮🇷 #ایران_قوی #دشمن_عاجز #تنگه_هرمز #مردم_آگاه #انرژی
1 MB

