الهی خدا جواب اون دختره و امثالش و زن زندگی آزادیا و حامیاشون و مسئولین غربگرا وضدانقلابی و بیخیال رو بده که هر چی میکشیم از همه ایناست وامریکاواسرائیل و انگلیس و غرب و حامیاشون که الهی خدا نابودشون کنه،ای خدا انقلابیارو همیشه بذارتو حکومت وقدرت تامملکت گلستانبشه،طفلی رهبری وشهدا و سپاهو مظلومین