iriمحمد سخایی Replied
@montaghem1227 April 2026
@Sakhaei_m15 June 2026Replying toاگر خوابی هم دیدید، هیچ علتِ شرعی و عاقلانهای برای خرید شتابدهنده و نقل کردنش برای عموم نیست؛ مگر فشارِ احساسات و خیالات؛ضمن اینکه خواب هم حجت نیست؛ خیلی سخت نگیرید.آنکه را اسرارِ حق آموختندمهر کردند دهانش..مهر..
محمد سخایی Replied
@Tasnimnews_Fa11 June 2026توهمات ترامپ تمامی ندارد! این تروریست در حالی که پیشتر از حملات شدید علیه ایران سخن گفته بود، در چرخشی آشکار مدعی شد: ما در حال گفتگو با ایران هستیمهذیانگویی جدید ترامپ تروریست: آمریکا امشب هم به ایران حمله خواهد کرد در آیندهای نهچندان دور، جزیرهٔ خارگ و سایر نقاط زیرساختی نفت ایران را تصرف خواهیم کرد و کنترل کامل بازارهای نفت و گاز آنها را به دست خواهیم گرفت
@Sakhaei_m11 June 2026Replying toنام این توهم یا روانپریشی نیست!ایجاد خطای شناختی با تناقضگویی و تناقضکاری هست.این پیرمردِ افعیصفت پیشانی جنگ ادراکی بر علیه ماست
محمد سخایی Replied
@Sabeti24 May 2026فردا روز رای گیری برای انتخابات سال سوم هیات رئیسه مجلس است.متاسفانه یکی از اتفاقات تلخ، وعدههای رنگارنگ برخی از نامزدهای حضور در هیات رئیسه به نمایندگان است که یک نمونه آن همین پیامک جناب منادی نماینده تبریز برای جلب رای نمایندگان و رسیدن به جایگاه نایب رئیسی است که متن کامل پاسخم به وی را میخوا…Show more
@Sakhaei_m24 May 2026Replying toحرف شما در عرصهی سیاسی کاملا صحیح و عالیست.اما آیا انتشار پیام یک نفر در سطح رسانهای مصداق غیبت و بی تقوایی رسانهای نیست؟چه لزومی هست عیبی که باید رای دهنگان بدونن رو به صورت رسانهای فریاد بزنید؟
@na_agah24 May 2026Replying toغیبت برای امور شخصی و فردی استدر مسائل اجتماعی و حکومتی آنهم برای مسئولی که نماینده شده با رأی مردم باید فساد را فریاد زدهمانگونه که اباذر آنقدر فساد معاویه را فریاد زد که عاقبت تبعید و زجرکش شد و شهید شداینجا طرف داره فسادی انجام میده که روی 80 میلیون اثر داره ، فساد شخصی که نیست
@Sakhaei_m24 May 2026Replying toمگر شما فقیه هستید که از یک واقعهی تاریخی استنباط جواز غیبت در امور اجتماعی میکنید؟استنباط حکم شرعی کار فقیه و دین شناسه و ما هم موظفیم به مرجع تقلیدی که داریم رجوع کنیم و به فتوای اون عمل کنیم.کدوم مرجع تقلید حکم به جواز دادن؟
@na_agah24 May 2026Replying toفساد بزرگتر از این که اون نماینده فاسد با رانت و رشوه بره هیئت رئیسه مجلس بشه و کل کشور رو به لاینهم بیانات رهبری ↓ غیبت این جور جاها نه تنها حرام نیست بلکه واجبه
@Sakhaei_m24 May 2026Replying toالبته توجه کنید، بحث بنده در جواز غیبت ایشون نیست. این یقینا جایزه.دقت کنید که مسئلهی بنده روی دایرهی جوازه. اگر قراره که کسی به این آدم رای نده، عیبش رو باید مجموعهی رای دهندگان بدونن، نه کل فاورهای آقای ثابتی.امیدوارم مسئله درست درک بشه، توش دقت هست.
@Sakhaei_m24 May 2026Replying toحرف شما در عرصهی سیاسی کاملا صحیح و عالیست.اما آیا انتشار پیام یک نفر در سطح رسانهای مصداق غیبت و بی تقوایی رسانهای نیست؟چه لزومی هست عیبی که باید رای دهنگان بدونن رو به صورت رسانهای فریاد بزنید؟
@saba418124 May 2026Replying to andباید مجیط جامعه برای کسی که جایگاه مسئولیت دارد و قانون شکنی و فساد میکند، نا امن بشود، برای همین باید گفته شود!برای انجام فساد مسئولان حاشیه امنیت نسازیم!!!
@Sakhaei_m24 May 2026برای دایرهی جواز یک حکم شرعی، شما نمیتونید مرز تعیین کنید.(عرض من دقیقا اینجاست)نا امن کردن محیط برای فساد رو میپذیرم، اما ارتباطی با عرض بنده نداره
@saba418125 May 2026Replying to andحکم شرعی برای اشخاص یا برای جایگاه حاکمیتی؟پیامک منادی مربوط به جایگاه هیئت رئیسه مجلس است، نه رابطهس شخصی با ثابتیبنابرین، شرعا وظیفه ثابتی همین بوده که اعلام عمومی کند
@Sakhaei_m25 May 2026شما مگر فقیه هستید که حکم شرعی میدید؟اگر شرعا وظیفهی آقای ثابتی بوده، آیا در دایرهای که اعلام عیب لازم و ضروریه وظیفه هست یا بیشتر؟ در بحث جواز غیبت فاسق، مرتجع و فقها فرمودن فقط در همو دایرهی فسق علنیش جایز هست. آیا در اینجا دایرهی اثرگذاری عیب منادی نمایندگان دیگر هستند؟ یا فالورهای ثابتی؟
This post was deleted by the post author.
@Sakhaei_m24 May 2026Replying toکسی که در سومین کلمهی یک جملش توهینهیعنی شعور و فرهنگش در اندازهای نیست که دربارهی عقل داشتن صحبت کنه.بنابراین سکوت میکنم 😊
This post was deleted by the post author.
@Sakhaei_m24 May 2026Replying toگمان میکردم مسکل شما فقط فرهنگیهبا این جواب فهمیدن مغز و روانتون هم معیوبه و نیاز فوری به روانپزشک دارید.حتما فوراً مراجعه کنید که وضعیت روانی بدی دارید
@Sakhaei_m24 May 2026Replying toحرف شما در عرصهی سیاسی کاملا صحیح و عالیست.اما آیا انتشار پیام یک نفر در سطح رسانهای مصداق غیبت و بی تقوایی رسانهای نیست؟چه لزومی هست عیبی که باید رای دهنگان بدونن رو به صورت رسانهای فریاد بزنید؟
@saba418124 May 2026Replying to andچرا امام علی میگوید مسئولی که خیانت به مردم و قوانین کرد باید در خیابانها گردانده شود تا همه او را بشناسند؟رابطه نماینده مجلس با مردم رابطه شخصی افراد نیست که غیبت محسوب شود!برعکس فساد مسئولان باید به سرعت پیش مردم آشکار شود!این دستور دین و مذهب ماست!
@Sakhaei_m24 May 2026در این مطلب حرفی نیستاما آیا اینجا مصداق اجرای چنین حکمی هست یا خیر؟عرض بنده یک کلامهاین پیامک قطعا صحیح نیست و تطمعیه و یک عیبهقطعا آقای ثابتی جواز غیبت و بیان عیب ایشونو دارناما آیا دایرهی جواز برای تمام فالورهاشونه؟
@Sakhaei_m24 May 2026Replying toحرف شما در عرصهی سیاسی کاملا صحیح و عالیست.اما آیا انتشار پیام یک نفر در سطح رسانهای مصداق غیبت و بی تقوایی رسانهای نیست؟چه لزومی هست عیبی که باید رای دهنگان بدونن رو به صورت رسانهای فریاد بزنید؟
@Sakhaei_m24 May 2026خیلی علاقهمندم بزرگوارانیوکه دیسلایک کردن، بفرمایند نظر مرجع تقلیدشون دربارهی غیبت مسئولین اونم در عرصهی رسانهای چیه؟رهبر شهید تاکیدشون رعایت تقوا در فضای مجازی بود.آیا غیبت کردن که یک حرام بزرگه بی تقوایی نیست؟آیا لازمه جایی که باید عدهی محدودی عیب رو بدونن، یک نفر اون رو جار بزنه؟
@Sakhaei_m24 May 2026Replying to andذهنی که به دنبال جدل هست رو جایی برای بحث علمی نیست.این یک بحث علمی و عملیه که مسئلهی واضحی در اون مطرح شده. بحث عمومی کردن عیب یک مسئول در فضای عمومی هست دد حالی که دایرهی کسانی که باید این عیب رو بدونن رای دهنگان هستن، نه ملا عام.پس لطفا با جدل و بحث غیر علمی و جو زده گفتگو رو ادامه ندید.
محمد سخایی Replied
@na_agah24 May 2026Replying toفساد بزرگتر از این که اون نماینده فاسد با رانت و رشوه بره هیئت رئیسه مجلس بشه و کل کشور رو به لاینهم بیانات رهبری ↓ غیبت این جور جاها نه تنها حرام نیست بلکه واجبه
@Sakhaei_m24 May 2026Replying toدر رسالهی آموزشی، در تزاحم میان دو حکم، فساد عقیده و عمل بیان شده و دایرهی محدودی براش ذکر شده.شما الان استنباط کردید که این مورد از موارد استثنای غیبت محسوب میشه؟ خودتون استنباط کردید از این متن، یا به دفتر زنگ زدید و پرسیدید که این از موارد استثنا هست یا خیر؟
محمد سخایی Replied
@Polaris981620 May 2026
@Sakhaei_m24 May 2026Replying toشاید حکمت اینه که نیاز به تغییر برنامه و رویه دارید.یعنی باید زودتر بیدار بشید، صبحانه رو قبل از رفتن به محل کار با آرامش میل کنید و سر کار فقط مشغول پرداختن به امور اداری ارباب رجوع باشید که اربابِ اونجاست و شما موظفید پاسخگوش باشید.موفق باشید
محمد سخایی Replied
@MohammadsajjadEhya22 April 2026🔸 #ایران در ۳ جبهه همزمان؛ چرا معادله بهنفع تهران در حال چرخش است؟این فقط جنگ نیست؛ یک نبرد چندلایه است که همزمان در میدان، اقتصاد و روایت تعیین تکلیف میشود:۱) میدان نظامی | شکست جنگ کوتاه؛▪️ ایران مقابل دو قدرت هستهای آمریکا و اسرائیل بیش از ۴۰ روز جنگید.▪️ مصرف سنگین ذخایر موشکی آمریکا …Show more3 MB
@Sakhaei_m23 April 2026Replying toسلام و عرض خداقوتمطلب شما در مجله بینات منتشر شدhttps://bayinat.ir/?p=12068
@MohammadsajjadEhya21 April 2026Replying toمتاسفانه امکان ثبت نام وجود ندارد،کد در زمان ۶۰ ثانیه ارسال نمیشود
@Sakhaei_m22 April 2026Replying toدر صورتی که نشد، از طریق لینک زیر 👇https://bayinat.ir/contact-us/فرم تماس با ما رو ارسال بفرمائید که ما نام نویسی رو برای شما انجام بدیم. 🙏اگر از طریق همین فرم یک بیوگرافی کوتاه هم ارسال بفرمائید که در پروفایل درج بشه بسیار عالی هستیا به آیدی زیر در ایتا ارسال بفرمائید@bayinat_su
@Sakhaei_m22 April 2026Replying toسلام و عرض ادبمطالب منتشر شده به نام شما تغییر کردکمال تشکر از حضور شما 🤝
محمد سخایی Replied
@MohammadsajjadEhya21 April 2026Replying toمتاسفانه امکان ثبت نام وجود ندارد،کد در زمان ۶۰ ثانیه ارسال نمیشود
@Sakhaei_m21 April 2026Replying toاحتمالا مشکل از سامانهی پیامکی هستانشاالله در یک فرصت دیگری اقدام بفرمائیدباعث افتخاره که در جمع بینات در خدمت شما باشیم🙏