این احمقها از این اعداد «ده هزار» «بیست هزار» «پنجاه هزار» کشتهای که میدن، هدفی برای ایجاد عصبانیت مردم ندارن. بیشتر میخوان تعداد کشته های حملهی بعدی آمریکا رو عادی سازی کنن. اگر حملهای در سطح بالا رخ بده مردم اینجوری فکر میکنن؛ خوب آمریکا پنجاه هزارتا ایرانی رو کشت! اینکارو که حکومت خودمون هم قب…Show more
