مگر اینکه محل مذاکرات تیم پزشکیان رو ترک کنه!بابا نصفه شبه این میانجیها خواب و خوراک ندارن!؟ نه خودشون میخوابن، نه میزارن تیم پزشکیان بخوابه، نه ما!
مگر اینکه محل مذاکرات تیم پزشکیان رو ترک کنه!بابا نصفه شبه این میانجیها خواب و خوراک ندارن!؟ نه خودشون میخوابن، نه میزارن تیم پزشکیان بخوابه، نه ما!