۱_نسل ۵ را هیچ کشوری به ایران نمی دهد ، حتی آمریکا با رجیستری در اختیار خود اف ۳۵ به دیگران داده.۲_ اگر ایران وارد نظام دفاع متقارن می شد امروز آمریکایی ها در تهران مانند جنگ دوم جهانی مذاکره می کردند!بنده قبلا مانند شما می اندیشیدم ولی امروز به موشک و پهپاد اعتماد دارم.
نظریه محبوباز محل پول های بلوکه شده سریع باید جنگنده های نسل چهارونیم و پنج و آواکس خریده بشه.خرید و نوسازی نیروهوایی از نان شب هم واجب تره.