برادر اعتماد خیلی خوبه اما نه تا جایی که قانون نقض بشه.به این فیلم عنایت داشته باشید.
14 MB
اینجا مشهد مقابل وزارت خارجه گرمای شدید مادر شهیدان اشکیانی با بیماری سخت و سرم به دست در ۸۷ سالگی خواهران شهید صیاد شیرازی و شهید کاوهو خیلیهای دیگه دو روزه که در اعتراض به توافق، تحصن کردهاند…Show more4 MB80 KB
@Abolfazlardfrush18 June 2026Replying toبرادر اعتماد خیلی خوبه اما نه تا جایی که قانون نقض بشه.به این فیلم عنایت داشته باشید.14 MB
@Mahsima18 June 2026Replying to andتو که اینقدر وقیح و نمک نشناسی اینطور به خانواده شهدا اهانت میکنی ادعای تفکر داری ، کلیپی که گذاشتی اول خودت گوش بده!اینو آقا وقتی فرمودن که مجلس باز بود!الآن خود نماینده غیرتمند هم هم میاد تو خیابون فریاد میزنه! یا جلو مجلس یا جلو وزارت خارجه!ضمناً آقا تو آخرین صحبتحاشون از #ملت_مبعوث اسم بردن!
@Aerospace_engineer18 June 2026Replying to andباهوش خود امام سید محتبی خامنه ای ب حضور موثر در خیابان توصیه کردن.
@Z_soltanmohammadi18 June 2026Replying to andکلیپ بیانات امام شهید در مورد زمانی است که مجلس باز بود. نه زمانی که مجلس بسته است و دستور امام رشید مبتی بر حضور در خیابان است.